Welkom!

Welkom op het portaal Onderwijs- en Leerwetenschappen, waarin u alle relevante informatie vindt waarmee u zich nader kunt bekwamen in dit vakgebied. Als u inlogt krijgt u persoonlijke tools zoals het Dashboard en kunt u cursussen bestellen.

 

Evenementen

Actueel

Inschrijven Master Onderwijswetenschappen

Studenten die het schakelprogramma van de master Onderwijswetenschappen hebben afgerond en nog geen mastercursus van de uitlopende master Onderwijs gevolgd hebben en studenten die direct tot de master toegelaten zijn, kunnen in kwartiel 3 (15 feb- 22 april 2016) en kwartiel 4 (2 mei - 8 juli 2016) verder met de masteropleiding Onderwijswetenschappen.


De student begint verplicht met de cursus OM0003 Onderwijswetenschappen: de basis. Deze cursus wordt in dit academisch jaar alleen nog aangeboden in kwartiel 3 (15 feb- 22 april 2016) en u kunt in kwartiel 4 (2 mei- 8 juli 2016) verder met de cursus OM0203 Methoden voor onderwijsonderzoek.
Begeleiding vindt alleen plaats binnen het kwartiel waarin de cursus wordt aangeboden. U dient u twee weken voor de start van de cursus ingeschreven te hebben, na de start van de cursus kan dat helaas niet meer. 
Inschrijfformulier master Onderwijswetenschappen waarop deze twee cursussen in de betreffende kwartielen vermeld staan. Dit formulier mag niet gebruikt worden voor andere of aanvullende cursussen aangezien u als student verantwoordelijk bent voor eventueel verkeerde inschrijving.

Wilt u inschrijven voor andere cursussen, dan wordt u verzocht contact op te nemen met de mentor.

Stapt u over van de uitlopende master naar de huidige master Onderwijswetenschappen dan dient u contact op te nemen met de mentor om uw resterend studiepad af te spreken. 

 

 

Neue Blogs

Paul Kirschner
Nachrichten: 83
Sterne: 42
Datum: 16.07.16
Ellen Rusman
Nachrichten: 13
Sterne: 3
Datum: 04.03.16
Julia Kasch
Nachrichten: 1
Sterne: 0
Datum: 19.12.15
Olga Firssova
Nachrichten: 1
Sterne: 4
Datum: 09.09.15
Fleur Prinsen
Nachrichten: 1
Sterne: 5
Datum: 31.08.15

Blogs

Het handhaven van je online learner identity, een mogelijke oplossing

Je online identity als lerende bestaat uit alle sporen die je op het internet achterlaat. Die sporen zijn belangrijk omdat recommender systemen (denk aan Amazon die je boeken aanbeveelt) je kunnen helpen op maat gesneden leerarrangementen aan te bieden (en nog veel meer). Maar als je iedereen zomaar toegang geeft tot die data, betekent dat een groot gevaar van inbreuk op je privacy. In een al wat oudere blogpost heb ik beschreven wat de contouren van dit probleem zijn. In een nieuwe post bespreek ik een mogelijke oplossing.